Voordelen schoonmaak bij CleanPerfect Amsterdam
Om de schoonmaakkosten voor u zo laag mogelijk te houden bereken wij de kosten voor vervoer, reistijd en parkeerkosten niet door, maar wordt uitsluitend de benodigde schoonmaaktijd als een vast maandbedrag gefactureerd. Daarom willen wij de kosten voor vervoer, reistijd en parkeerkosten op een dag zoveel mogelijk voorkomen, omdat wij deze kosten voor onze rekening nemen en dus uit eigen zak betalen. Deze service heeft invloed op de schoonmaak opdrachten die wij aannemen. Stel u voor dat als voorbeeld de schoonmaak opdrachten een half uur in beslag nemen, dan komt dit voor een hele dag uit op een halve dag schoonmaken en een halve dag reizen. Om te zorgen dat u goed kunt beoordelen of uw schoonmaak opdracht die u in gedachten heeft voor ons interessant is en uitgevoerd gaat worden geven wij u hierbij de criteria waarop wij de schoonmaak opdrachten beoordelen en waaraan zij moeten voldoen om uitgevoerd te worden:
Beoordelingscriteria voor aanname van werkzaamheden:
- Ons werkgebied waar wij schoonmaken is: Amsterdam, Amsterdam-Zuidoost, Amstelveen, Ouderkerk aan de Amstel, Diemen, Duivendrecht, Industrieterreinen Amstel I, II en III en tevens industrieterrein Diemen. Wij nemen dus uitsluiten schoonmaak opdrachten aan van bedrijven die in dit werkgebied gevestigd zijn;
- Er geldt een minimale frequentie van 1 x per week met een regelmatige terugkerende wekelijkse afnamen. Een schoonmaak opdracht met als voorbeeld een frequentie van 1 x per 2 weken is niet mogelijk, wij zijn daarvoor niet georganiseerd en maken in dit geval ook geen winst;
- Er geldt een minimale wekelijkse afnamen van 3 uur per beurt. Als u een regelmatige schoonmaak opdracht heeft kleiner dan 3 uur dan is dat mogelijk, maar wij berekenen hiervoor de standaard minimale afname van 3 uur per beurt.
Team van schoonmakers zijn zeer professioneel:
Ook mijn team van schoonmakers zijn zeer professioneel en vakbekwaam, zij denken mee met het bedrijf, zien het werk en willen dat de klant tevreden is. Wat bij al de klanten die onder hun hoede zijn het geval is.
De hierboven genoemde beoordelingscriteria brengen de volgende voordelen met zich mee:
- Alle klanten en opdrachten zitten vanwege ons werkgebied dicht bij elkaar, daardoor zijn we snel bereikbaar met en korte wissel- en aanlooptijd;
- Geen onnodig tijdverlies aan reizen tussen de verschillende schoonmaak opdrachten;
- Een zeer flexibele en wendbare organisatie, in geval van b.v. zieke of vakantie kunnen wij u personeel snel vervangen. Van deze service kunnen uitsluitend en alleen onze vaste klanten gebruik maken;
- In geval van extra werkzaamheden of werkdruk welke ontstaat door een plotselinge tussendoor komende receptie, feest, partij, beurs en/of congres kunnen wij wanneer gewenst extra mensen inzetten. Ook van deze service kunnen uitsluitend en alleen onze vaste klanten gebruik maken;
- Al meer dan een kwart eeuw zijn wij in staat een goede service te leveren met als gevolg tevreden klanten die lang gebruik maken van onze diensten;
- Voor een zeer interessant vast maandbedrag nemen wij u de schoonmaak- en/of afwasverzorging professioneel uit handen, waardoor wij u ontzorgen en u minder problemen en stress heeft, extra tijd vrijmaakt voor belangrijkere interessantere zaken en aandacht kunt besteden aan uw kerntaken zonder de ad-hock problemen die een goed lopende schoonmaak- en afwasverzorging met zich meebrengen;
- En dat alles voor en prijs waarvoor u zelf de mensen niet kunt aannemen, wat een besparing oplevert en is ook inclusief alle hierboven genoemde voordelen.
Meer dan 100 Bedrijven vertrouwen CleanPerfect Amsterdam:
Meer dan 100 bedrijven vertrouwen op CleanPerfect voor de perfecte schoonmaak van hun pand. U kunt hier een aantal van onze klanten vinden. Bent u onze volgende klant? Wilt u ook een CleanPerfect Amsterdam® schoonmaak, vraag dan een vrijblijvende offerte aan.